SEGALANYA BERMULA DI SINI

JUMPA KAMI DI FACEBOOK KHIDMAT MASYARAKAT DUN KIJAL

Ahad, 17 April 2011

DANA BANTUAN PAKAIAN SEKOLAH 2011


MAJLIS PENYAMPAIAN BANTUAN PAKAIAN SEKOLAH
KIJAL 17 April 2011 :- Ibubapa bagi pelajar di DUN Kijal berasa amat bersyukur apabila Kerajaan Negeri Terengganu di bawah pimpinan YAB Dato' Seri Haji Ahmad Bin Said Menteri Besar Terengganu merangkap ADUN Kijal menyampaikan bantuan pakaian sekolah 2011 bagi keluarga yang layak.

 Menurut YAB Dato Seri, penerima bantuan pada kali ini berjumlah 2237 keluarga yang disampaikan bantuan dana tersebut jam 9.00 pagi di Dewan Sivik Kijal dan pada 11.00pagi di Dataran JKKK Seri Bandi.  Beliau berharap semua penerima dana pakaian sekolah ini terus memberi sokongan kepada barisan kepimpinan beliau dan kerajaan pada hari ini agar nikmat negeri dapat diagihkan dengan sempurna demi masa depan rakyat Terengganu.






Orang ramai mendengar ucapan YAB Dato' Seri Haji Ahmad Bin Said

 Bagi memberi peluang kepada semua rakyat menikmati hasil negeri, Kerajaan negeri hendaklah dipilih dari kalangan pemimpin yang telus dan bekerja untuk rakyat. Bukan menyokong sebuah sekumpulan manusia yang hanya suka berpolitik dan menjanjikan sesuatu yang mustahil,menyebarkan fitnah dan menyesatkan serta meruntuhkan perpaduan rakyat.

YAB Dato' Seri memberi ucapan di Majlis Perasmian Penyampaian Dana Pakaian Sekolah

Kerajaan Negeri Terengganu kini merupakan sebuah kerajaan yang berkebajikan, mengutamakan rakyat dan merancang untuk melahirkan generasi keluarga yang berdaya saing serta mampu merubah masa depan keluarga bangsa dan negara serta dalam masa yang sama melahirkan insan yang mendaulatkan Islam.

Menteri Besar bertanya khabar dengan penerima dana pakaian sekolah
 Menurut ucapan beliau, kerajaan negeri juga telah berusaha memastikan bahawa pembangunan negeri menjadi aspek penting dalam memacu Terengganu ke Era baru. Pembangunan Bandar Baru Kijal bakal menjadi Ikon baru. Ia juga akan menjadi peluang ekonomi untuk rakyat Terengganu terutama masyarakat di Kijal dan Kemaman.
Masyarakat Seri Bandi bersalam dengan YAB Dato' Seri
Akhirnya, hasil pilihan rakyat pada pilihanraya2008 yang  lalu telah membuktikan bahawa mereka membuat pilihan yang tepat. Diharapkan rakyat terus menyokong kerajaan yang sentiasa memakmurkan negeri dan mensejahterakan rakyat.

Baja Lima Tahun Sekali, Hasil Nikmati Sepanjang Tahun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan