SEGALANYA BERMULA DI SINI

JUMPA KAMI DI FACEBOOK KHIDMAT MASYARAKAT DUN KIJAL

Selasa, 22 Mac 2011

KEPUTUSAN SPM DIUMUMKAN ESOK

Alhamdulillah, esok keputusan SPM akan diumukan dan semua pelajar-pelajar akan memperolehi keputusan periksaan tersebut. Yang berusaha pasti mendapat keputusan yang cemerlang.

Dijangka keputusan Negeri Terengganu meningkat daripada tahun lalu. Keputusan lulus juga dijangka meningkat dalam semua pelajaran.

Dasar Kerajaan negeri yang tidak mengira fahaman politik dalam memastikan rakyat sentiasa ke arah kecemerlangan ilmu harus dipandang serius oleh semua pihak terutama pihak yang berlainan arus politik.

Semua pihak haruslah memegang prinsip politik adalah untuk rakyat. Rakyat berhak memilih kuasa politik yang menjamin kesejahteraan rakyat tanpa fitnah dan khianat. Rakyat juga berhak menikmati kehidupan yang baik dibawah pemimpin yang merakyatkan pentadbiran.

Semoga Negeri Terengganu terus cemerlang dibawah kepimpinan barisan pemimpin yang mengutamakan rakyat dan mendahulukan percapaian negeri dan negara.

TAHNIAH KERAJAAN NEGERI TERENGGANU DAN JABATAN PELAJARAN NEGERI TERENGGANU. SEMOGA USAHA MEMARTABATKAN AGAMA BANGSA DAN NEGERI INI DENGAN ILMU PENGETAHUAN DIRAHMATI ALLAH..AMIN



1 ulasan:

  1. semoga semua insan yang berusaha memastikan kecemerlngan agama bangsa dan tanahair ini dirahmati selamanya...

    BalasPadam